2inciannelik Sinemmm16 ben de bugün biraz üşüttüm gibi merak ettim acaba doğumda etkili oluyor mu DİE burda bekleyeyim merak ettim
Rabia64 Sinemmm16 erteleme şansın varsa ertele doktoruna danis ben dogumdan önce boğazlarım şişti öksürük olmuştum dogumdan çıkınca öksürük arttı her oksurdugumde karnım cok acımıştı
Arasinkardesioluyor Sinemmm16 ertelene bilir canim çünkü sezeryan da gulemiyosun oksuremiyosun bile agrin oluyor anlik oksurunce
gulcanh08 Sinemmm16 ben şu an covidim karantinam dolduktan bir gün sonra sezeryanım vardı 37+4 te. Ama ben istemedim doktorumda sağolsun 38+2 ye erteledi canım. Doktorunla konuş mutlaka. Haftan çok ileri değilse erteleyebilir
Sinemmm16 gulcanh08 amin inşallah carsamba belli olacak ne olcgm. Sizde yazarım ameliyata alınırsa bu halde
Essa33 Sinemmm16 Geçmiş olsun bende griptim sadece genel bayıltma olmuyor bana öyle demişti anestezi doktoru görüşürken spinal yapcaz dedi öyle oldum
Sinemmm16 Essa33 evet belden ypcklar. Peki sonradan öksrnce ne yaptınız ilac veryrlar mı canın cok yandı mı
A_S_K Sinemmm16 Ertelenir mi bilmem. Ama dikişleriniz varken öksürmek, hapşırmak,gülmek bile eziyet. Onu söyleyeyim. Çok canınız acır. Erteletebiliyorsanız siz erteletin. İyileşin.