Bu hafta rahimde yapışıklık için histeroskopi olacağım. Özel sağlık sigortam var fakat bazen gebeliği kolaylaştırıcı bir yöntem olarak görülebiliyor ve provizyon vermiyorlarmış. Sigortası karşılayanlar istek kağıdına ne yazıldı acaba? Adet düzenliği yeterli olur mu merak ettim.