Kızlar bu gün tam 36+0 oldum sabah kontrolüm vardı doktorum bebek aşağı inmiş artık her an bekliyoruz dedi herhangibi bir sıkıntı görmedi ama eve geldiğimden beri lavabodan çıkamıyorum ve çok fazla sümüksü akıntım var nişan illa kanlı mı olur normalde lavaboya çok zor çıkarım afedersiniz ama bu gün rahat bi şekilde 3 defa çıktım korkuyorum da baya