Siriuss diz değil ama direkt tamamen bollaştı ben de aldığımda 3 aylık 52 kiloydum. Şuan 5 aylık oldum hala bol oluyor alt taraftan pantolon sadece göbeğimden kilo aldım çünkü. Hani yapın gereği sadece göbekten alırım diyorsan 34 beden al kesinlikle giydiğinde tam gelse de esniyor ve ben hiç sevmiyorum esnemiş görüntüyü. Hamilelik öncesi de olabildiğince skinny tercih ederdim