GamsM 37 haftalık olduk henüz isme karar veremedik. Efe ismini çok seviyorum o yüzden efeli bir şey olsun istedim ama bir türlü karar veremedim. Sizce Efehan mı Uras efe mi? Farklı önerilerde de bulunabilirsiniz☺️
HavvaGuzey GamsM bence ikisi de değil Efe tek başına da güzel başka isimlerin yanına da ekleyebilirsin ben Asrın Demir düşünüyorum fikir olursa sana da
GamsM SerraveAnnesii aslında tek başına efe düşünmüştüm ama efeler yaramaz olur dediler belki etkisi olur diye yanına bir isim daha mı bıraksam dedim 😅
Baharozdemir Oğlumun adı Ege. Bu oğluma efe koymaya çekiniyorum ben. Gördüğüm bildiğim tüm efeler çok yaramaz hasarı.
GamsM Baharozdemir herkes öyle diyor ya efe ismini çok istiyorum ama bende bu yüzden bir türlü emin olamıyorum sanırım
SerraveAnnesii GamsM Bence çocuktan çocuğa değişir ya her çocuk bir olmaz 😂 yine de sen bilirsin canım
yesimmasf GamsM ben çocuğun yaramazlığının isimden olacağını sanmıyorum çocuk yanj normal olarak yaramaz olucak beğeniyorsanız efe isminj koyun yani bence gayet hoş bir isim 🙃