Hatice0910
Kendi denediğim bir yöntemden bahsetmek istiyorum. Mantar mı bilmiyorum aşırı yanma ve kaşıntım oluyordu beyaz sirke çok keskin elma üzüm tarzı sirkeleri tavsiye ederim leğene ılık su koydum bir yemek kaşığı kadar karbonat yarım çay bardağı kadar sirke koyup 20 dakika oturdum en az 1 hafta ne kaşıntı ne yanma oldu deneyin mutlaka faydasını göreceksinizdir. Birde günlük ped kullanıyordum sürekli temiz kalsın diye daha betermiş onun yerine normal pamuklu bez kullanıyorum nenelerimiz kullanırdı eskiden 🤭 oda çok etkiledi baya baya geçti çok nadir arada oluyor yine ılık suya oturuyorum