mry_mst benim de ilk gebeliğimde gebelik şekeri sınırdaydı dikkat ettim bebek normal kiloda doğdu bunda ben de yaptırmak istemiyorum dikkat etmeye çalışıyorum elimden geldiğince bi de ben o içecekleri içince bi saat bekliyorum zar zor ama 2. Saatte ayıptır söylemesi istifra ediyorum