2 hafta önce hiç bir sorun olmazken bugun kontrolde 17 haftalık ama bebeğin karın bölgesi 1 hafta geri dedi plesantadaki 5cm kist varmış amniosentez yerine nifty testi yaptrdım sonucunu bekliyorum İnternette hiçbir bilgi bulamadım yardımcı olun lütfen 🙏