Venim ikizlerim 32.haftada doğdu 2 hafta küvezde kaldılar çok şükür sağlıklı bi şekilde çıktılar 2 kiloydular solunum sıkıntısından ve erken doğuma bağlı kendiliğinden beslenememe sorunu yüzünden kaldılar küvesde kilo kaybettiler başta sonra 2 kiloyu geçince verdiler bebeklerimi sizde korkmayın inş sağlıkla çıkar bebeğiniz