Sabriye1 Merhaba kizlar alt karnimda yaklaşik 3 satt boyle bi sanci giriyor duruyor ve karnim cok sert ve bebekte hareketlendirme yok sizce ne ola bilir lutfen bilenler yazsin?
Asudeprenses Sabriye1 canım bence bir doktoruna danış, gel derse gider kontrol olursun, yalancı sancı da olabilir ama ihmal etme
Sehererol Sabriye1 aynen hatta daha yeni post açtım normal sancı mi yalancı sancı mi diye iyidim aslında.bir anda oldu aralıklarla devam ediyor