Sehererol Kızlar benim az önce aralı olarak ağrım başladı bir an da kasığıma ağrı vuruyo çocuk taş gibi oluyo boşluk kemiklerim ağırıyo resmen karnım bayağı sertleşiyor kalkıp yürümekte zorlanıyorum acaba sancı mi bu 34+6 haftalık gebeyim bu arada
Melek3 Sehererol bende 37+5 m yalancilar oluyor kendimden biliyorum harekt edince de geçmiyor ama belli bir süre içinde geçiyor ❤️
Tuba_K96 Bende 34+1 de dogum yaptim tipki dediginiz gibi ama sancilwr duzenli olacak benim 5 dk bir 30 sn suruyordu
Tuba_K96 Bir an da dediginiz dkk si olmasi lazim dkk tutabilirsiniz benim bir kac saat sonra suyum da geldi bebekde kasılmalar cok çok oluyorsa dkklarda suzenliyae olabilir yani