PrensesFiona ben 2 gündür öyleyim atesim yoktu ama gribim propolis kullanıyorum her gün düzenli suan okdr iyiyim ki hasta olan ben degilmisim 2 gundur tabi doktoruma danisarak kullandim 15 gündür zaten düzenli kullanıyordum bagisiklik icin o cabuk atlatmama sebep oldu doktorunuz sakinca yok derse her gün 1 cay bardağı suya 10 damla yeterli