Aylul ben de aşı olmaya korkuyordum ama şu an diyorum ki iyiki olmuşum yoksa kim bilir ne halde olurdum çok şükür ayakta atlatıyorum aşının içinde ne olduğu belli değil belki ama bir tetanoz aşısı kadar bile etkilemedi bebeği valla tetanoz aşısı oldum 4 gün çocuk hareket etmedi