Ozlemmpapatyaa martta dogum yapıcak anneler nasıl gidiyor hamilelik neler yapıyorsunuz bebege neler aldınız? cinsiyetler herkesin belli mii 🥰 ayrıntılı ultorsana giren var mıı ben 2 hafta sonra kısmetse giricem 😇
Defne74 Ozlemmpapatyaa mart başı nasip olursa detaylıya haftaya gitcem cinsiyeti belli degil daha ikinci oldugu için kız olursa kıyafete gerek yok tek bi hastane çıkışı almayı düşünüyorum
Hayallerim95 Ozlemmpapatyaa bende 18 haftalığım öartın sununa doğru geliyor doğum😅 Cinsiyeti öğrendik biz oğluşum olucak inşallah sağlıklı gelsinler🙏 Dün ilk defa BİM’den bişeyler aldım bebeğime😍
elifkrs Ozlemmpapatyaa ben Martın başında inşAllah doğum yapıcam😊 detailli ya girdim çok şükür herşey yolunda.. ilk çocuğum erkek şimdiki kız olcak🥰 daha bişey almayada başlamadım artık 30 haftalıkken başlarım diye düşünüyorum 😅
Mmelisamom Ozlemmpapatyaa ben ayrıntılı ultrasona girdim. İlk doktorumuz korkuttu beni ama peritoloji uzmanında bir daha yaptırdım çok şükür bir sıkıntı olmadığı söyledi ☺️ Cinsiyetimizde kız ilk doktorumuz onuda yanlış söyledi ilk erkeğe benziyor diye sonra kızımızın olacağına öğrendik ☺️
Ozlemmpapatyaa elifkrs 😂ay ben kendimi durduramıyorum alıyorum ama büyük parcaları nasıl alıcam onu bilmiyorum
SekerAnne elifkrs bizim de öyle ilki erkek ikincisi kızmış ☺️☺️ Ben hazırlık yapmayacağım gibi bir hastane çıkışı bir kanguru alacağım 😅oğlumdan da çok kıyafet var yeğenim de bir yaşında ondan da var.Ayrıntılıya cumartesi günü gireceğim bakalım
gulsonmez27 Benim de doğum 5 Mart görünüyor😍😍bebeğim erkek olacak inşallah detaylıya ben de girdim herhangi bir sorun görünmüyor..Tek tek gördüğümü almaya çalışıyorum kayınvalidem ilk ve tek torun olduğu için ben alacağım dedi onu bekliyorum bakalım
Ozlemmpapatyaa gulsonmez27 ay keşke bizimkilerle de öyle olsaa biz küsüz kız annemler cok özeniyor benimdee 😂
piinaarr gulsonmez27 aynıymış 5 mart diyor benim de doğum tarihi ama doktor değiştirdi önden gittiği için sağlıkla gelsinler inşallah 🙏🏻
Aselinkooo Ben Nisan annesiyim, 😄 2. Bebek. Kız olursa sadece yeni doğan ve 0.3 ay almam lazım. Çünkü onları arkadaşa vermiştim. Geri vermedi. Erkek olursa da cinsiyetten sonra bakıcam 14+1 araya kaynıyim 🤣
1oguzannesi Ozlemmpapatyaa ağrılı sancılı geçiyor onun dışında sorun yok kasık ağrısı bacak kalça ağrısı bir bende mi var 😞 2 haftam var detaylı ultrasona çok heyecanlıyım inşallah güzel haberlerle döneriz 🤱
Tubisakal 1oguzannesi bendede aynı canım ölüyorum oturup ağlıyorum artık çok zor bir hamilelik 3. Hamileliğim hemde niye böyle bilmiyorum herşey normal gözüküyor ne yürüyebiliyorum ne yatıp kalkabiliyorum
Burcu1562 1oguzannesi bende 19. Haftadayım kasıklarım sırtım belim çok ağrımaya başladı 😑 sol kalçama arada bıçak saplanıyor gibi oldu ama doktorumla daha konuşmadım.
Xyztt Ben de mart annesiyim, su an 21+6, detaylıya girdik, bir erkek bebek geliyormus :) Ben daha hiçbir alısverişe baslamadım, acaba erken mi diyorum, sonra da diyorum hepsi bir anda nasıl alınsın hersey ateş pahası
2erkekannesiii 21 haftalık Mart başı annesiyim çok şükür her şey yolunda cinsiyeti erkek 2.oğlumu bekliyorum cuma günü ayrıntılı ultrasona girecem inş tetanoz aşımı oldum alışveriş için hem erken hem de pek bişe almayacam zaten ilk oğlumdan bir sürü kıyafet var eltim de oğlundan olan kıyafetleri getirdi en fazla hastane çıkışı alırım yeterli diye düşünüyorum tabi cinsiyeti dönmezse büyük eşyalar var ana kucağı beşik kanguru bebek arabası falan