Kızlar merhaba 8 gün önce kan vermiştim beta hcg değerim 40tı bugün tekrar vercem akşam 700 civarı olması lazım.Bugün doktora gittim kese gözükmedi haftaya gel kese gözükür dedi 6 haftalıkta hamileyim.Rahmin baya kalınlaşmış dedi bu ne demek oluyor ???