Sultannn3327 Arkadaşlar 2 gündür karnimda sertlesmeler çok arttı belimden böbregime kadar ağrılar oluyor bu durumu yaşayan var mı?
tazeanne123_ Sultannn3327 39+2 bende de bebek çok kasiliyo ama sırtımda ağrı yok sizin doğum belirtisi olmasın acaba
edasahbazsahin Benim de çok oluyor saatte bir yarım saatte bir çok sertleşiyor karnım yamuluyor hatta o kadar 🤷🏻♀️ Hele sabah kalktığımda yattığım tarafa göre semsert şekil almış oluyor resmen 😂 39+2 bu arada
Sultannn3327 tazeanne123_ bilmiyorum böbreklerim agriyor ama karnım akşamdan beri aşırı sertleşti nst de sancı çıkmadi idrar yolu enfeksiyonu böbreğe vurmuş olabilir idrar yolu enfeksiyonu için toz ilaç verdi doktor bakalım doğuma da son 10 gün kaldı
Sultannn3327 Meryrel 2 gündür böbreklerim çok ağrıyor özellikle sağ böbrek antibiyotik alıyorum idrar yolu enfeksiyonuna karşı doktora mi gitsem bilemedim