Kızlar formda ara kısmında sorumun cevaplarını bulamadım.
baştan riskli gebeliğim olduğu için özel hastaneler olsun diğer başka devlet hastaneleri olsun, İstanbul Üsküdar Zeynep kamil kadın Doğum hastanesine yönlendirdiler. Yüksek ihtimalle de orada Doğum yaparım.
Odalar kaç kişilik? Yani sancı nerede çekiliyor?
Baba bebeği görebiliyor mu?
Görebiliyor mu derlen doğunca koridorda getirip babaya, dedeye neneye falan gösteriyorlar mı yoksa tamamen taburcu olduktan sonra mı görebiliyor ?
Refakatçi kaç kişi alınıyor ?
Puset şart mı? Bazı hastaneler puset olmadan bebeği vermiyor diye okumuştum.
Teşekkürler 🙏🏻