Aşırı derecede kafa yordugum bir konuydu, ablamda travel sistem vardi elele ranger o cok memnunde fakat ben kaldir indir zor gelecegini kis bebegi de olacagindan kullanisli olmayacağını dusunerek kabin tarzi modellere yoneldim, sonrasinda yoyabebek ten kullanici yorumlarina dayanarak dearest marka kabin bebek arabasi aldim 3 gunde elime ulasti eksik parcasi yoktu, daha kullanma firsatimiz olmadi ama begendim hic aklimda olmayan duymadigim bir markaydi.