ezos Kızlar merhaba. Dünden beri belimin sağ tarafında ağrı var yatıp kalkarken birşey batıyor sanki. Yürürken de sağ bacağımı kasıyor. Bu durumu yaşayan var mi doktora gitmeli mıyım. Bu arada 14 haftalık hamileyim 😏
Glitter ezos ben ben ben. Bazen siyatik gini bacagima vuruyor agri. Ben yatarken belime kocaman uyku yastiklarindan koyuyorum, sola yatiyorum bu arada. Bazen de bacaklarimin arasina koyuyorum daha iyi hissediyorum
SultanYenihan Ben de başından beri bel ağrısı cekiyorum normal dediler 28+4 haftalık hamileyim hala aynı
SultanYenihan Elcnerdgn 2 gündür daha arttı gıbi yakınlarda doktra gittin mi canım herhangi bi problem içermez galiba