Kızlar ben 33 yaşındayım 15 günlük bebeğim var. İlk bebeğim daha bu iki haftadan omuzlarım düştü gece uykuları haram oldu. Sezeryan Doğum yaptım. Büyük ihtimal tek çocukla kalacağım. Hem doğumum sezeryan olduğu için hem yaş gereği hem ne bileyim bebek bakımı gerçekten zormuş. Bakmak zor geldiğinden değil acaba bir yeri ağrıyor mu doyuyor mu altı pis mi temiz mi yatmaktan sırtı ağrımış mıdır vs düşünmekten kendimi harap ettim. Kıyamıyorum saçının teline dokunmaya. Benim anlamadığım millet 2. 3. 4. bebeği nasıl doğuruyor nasıl bakıyor ben mi eksiğim daha şimdiden sanki çok yoruldum yıprandım kendime vakit ayıramıyorum BİLE acele ile yemek yeyip duş alıyorum tuvalete gidiyorum uyanır ağlar diye. Annem Yanımda kırkı çıkana kadar duracak daha şimdiden diyorum annem gidince ne yaparım annem elim ayağım oldu. Bazen stres oluyorum istemeden annemi de üzüyorum sanki sonra annem görmeden gidip tuvalette ağlıyorum kadını üzdüm diye çok bunaldım bebek biraz büyüsün normal hayatıma dönmek istiyorum 😢