AyssssK benim doktorum hayati fonksiyonlarını etkilemediği sürece bir şey yapmayız ,hamilelikte normal demişti. 40+1 haftalık hamileyim, galiba 20. Haftalardan beri el parmaklarımda uyuşukluk var,hissislik yani hissetmiyorum. Ellerim de aynı şekilde🤷🏻♀️ Doğumdan sonra geçmesini bekliyorum. Sebebi ise vücudun su toplaması ,ödem tutması ile beraber damarlara ve sinirlere baskı yapmasıymış..