yamacinannesii Merhaba, SGK ile anlaşması varsa; geçerli diye biliyorum zaten bir kaç yıl öncesine kadar eğitim araştırma hastaneleri, bakanlığa aitti, son yıllarda kurulan özel hastanelerle anlaşma imzalanıp, bu hastanelerde öğrencilere eğitim hakkı verildi galiba. Gideceğiniz hastanede hasta hakları bölümüne gidio, bir danışın dilerseniz.