Pitimc Kızlar 10+2 günlük hamileyim covidli biri ile dün temasım oldu aşısızım çok korkuyorum ya kapmışsam bebeğime bir zarar gelir mi , bu haftalar kritik haftalar deniyor 😞 Dua edin bize Allah rızası için ,Allah’a emanet bebeğim …
annelinkoo1 Pitimc test verin negatif çıkarsanız hemen test yapın bende 5 haftalıkken geçirdim öldüm öldüm dirildim bebekte maalesef düşük riskim oluştu hep yattım korkuyorum artık ve hemen atlatınca 3 ay geçince aşımı oldum lütfen ihmal etmeyin lütfen
Bsra_Ahmt Bende aşısız şekilde oldum çok şükür atlattık şuan 33 haftalıgim 25 haftalıkken olmuştum.Bol bol meyve ye c vitamini iyi geliyor. Şuan aşımı oldum ama tekrar yakanlanma ihtimalime karşı.
Pitimc annelinkoo1 evet bende aşımı olacağım , bebekte Kalıcı hasar olur mu diye öyle çok korkuyorum ki
betul-simder Ciğere inen olmuş muydu ? Bende doğum yapalı 2 hafta oldu, eşim görümcem kayınvalidem ile birlikte korona olduk. Tam geçiyor dedim ciğere inmiş. :(
annelinkoo1 Ve zencefil bal için bol bol bana çok iyi gelmişti bi tek zencefil içiliyor zaten hamilelikte bitki çayları tehlikeli aşınızı da lütfen olun illet bi hastalık yoğun bakımlar hamile dolu
annelinkoo1 Pitimc bende korkarak oldum ama bebeğimin bensiz kalması beni daha çok korkutuyor aşıdan başka da koruyacak bi şey maalesef yok
annelinkoo1 MoM173 Valla bende korkarak oldum ama korona beni aşıdan daha çok korkutuyor inanın başka türlü korunmak imkansız anne ölümlerini çok gördüm bebeğimin bensiz kalmasını istemem
annelinkoo1 MoM173 ben 3 gün önce biontech oldum kol ağrısı dışında bi sorun olmadı bende 18 haftalık hamileyim