Kaderyerrr Kızlar 37 haftalığız. Bebeğim eskisi gibi sert tekmeler atmıyor. Hareket ediyor ama yavaş yavaş karnıma bakmasam bazen hissetmiyorum bile o yavaş hareketleri. Sizce normal Mİ böylemolup hastaneye gidip bi sorunu çıkan varmı
kubrapaltc Kaderyerrr bende aksine 37+3’üm ve kızım 3900 kiloda ama hala yoğun ve can acıtıcı tekmeler atıyor.Acaba benim gibi olan var mıdır?Çünkü benimde bildiğim bebek büyüyüp kilo aldıkça yeri daraldığından hareketleri kısıtlanıyor.Benim kız içerde ne yaşıyor valla bilmiyorum 🤷♀️ 😂
Bskakntl Canım iki gündür bende de öyle sanırım büyüdükçe yeri daralıyor rahat hareket edemiyor 36+3’üm bende
kubrapaltc Kaderyerrr valla neresi geniş bilmiyorum ama benim kız şuan bile sanki oyun parkındaymış gibi vura vura canıma okuyor 😂