Sibelkaikx Mrb hanimlar evet bu son ayimizda biraz biraz zorlanmaya başladik ayak şisli nefes darligi geceleri ordan oraya dönmeler uykusuzluk 🙄tabi bunlar tatli yorgunluklar💞
kubraakbas Sibelkaikx 37. Haftaya giriyorum çok şükür şişlik yok nefes darlığım da epey azaldı sanırım bebek asagiya indi çünkü yukarda bi boşluk hissediyorum 😬 Ama yatakta dönememe sırt kaburga agrisiiii ahhhhh 🤦🏼♀️🤦🏼♀️ Şikayet değil asla çok zorlanıyorum otursam agriyor yatsam agriyor 🤷🏼♀️
Sogancik Sibelkaikx çok şükür bende bunların hiçbiri yok. O yönden rahat hamilelik geçiriyorum. Hamile değilim gibi. Ama başka şeyler çektik çekiyoruz tabi🤭
humasultan3443 Sibelkaikx bizim de Allah nasip ederse son ayımızzz ben de yürüyünce işlenince falan nefes nefese kalıyorum 😩🥲 ama dediğiniz gibi tatlı yorgunluklar bunlar aman başka sıkıntımız olmasın
Bskaymazz1 Sibelkaikx 37. Haftadayım ağırlaşma, sağdan sola dönememe, nefes nefese kalma, bitkinlik ne ararsan var valla 🤷🏼♀️😂