Hilal-95 Umudayolculuk36 ben uni emzik temizliyicisi altım kayatığım suya 5dk 10 felan bekletim emzikler çok bekletilmiyomus sanırım yapısı bozulurmus bide sirke koydum suya snra duruladım
CansuKB Umudayolculuk36 ben bir kapta su kaynatıp ocaktan aldım içine biberon ve emziği koydum 5 dk bekletip çıkarttım. Çevremde çocuk sahibi olanlarda bu şekilde bilgi verdi
Ozlemflz Umudayolculuk36 ben dün kaynar suya atıp beklettim zaten kullanma talimatında da öyle yazıyor. Başka birsey yapmaya gerek yok.