Lulikli Fztnrvrd ben korkudan genel düşünüyorum sezeryan olmak zorunda kalırsam belden aşağımın uyuşukluğu geçmesi uzun sürer panik olurum diye. Ama genelde de sanırım biraz anestezi bebeğe geçiyomuş çok kararsızım ben de
Kuben Fztnrvrd kesinlikle spinal 😍 aklımdan çıkmıyor o kokusu o sıcaklığı iyi ki şahit olmuşum diyorum
my_little_miracle Bn genel anestezi oldum bebegın ağlamasını duyamadım onun dışında bı sıkıntım olmadı
Angelim Lulikli ben 3tane sezaryen doğum yaptım genel oldum şimdi 4 hamileyim 1 ay sonra genel olucak çokta bebeğe geçmiyor gelince 20 dakika sonra falan ağlamaya başlıyor