Gunesim1 Merhaba kızlar. Uni baby şampuan içeriği temiz diye almıştım ancak aldıktan sorna yenidoğan şampuanını gördüm 0 6 ay yazıyor üstünde. Diğerinde ay belirtmemiş. Diğeri de yeni doğan için kullanılır mı? İkisi arasındaki fark nedir?
Mehtap23 Gunesim1 ben kullanıyorum yeni doğan almadım. Evde oğluma kullandığım papatya özlü vardı kullanıyorum hiç bi sorun olmadı bizde. İlk bebeğimdede yeni doğan çıkmamıştı normal kullandım.
Hilal-95 Gunesim1 bende normal olanı aldım ama göz yakıyor snra baktım yeni doğan köpüklü var onu aldım denedım yakmıyor asla ama normal olanı yakıyor
Gunesim1 Mehtap23 çok teşekkür ederim 😊 yenidoğanın extra özelliği ne biliyor musunuz merak ettim içerikleri aynı