azragur evet canim kizim 3 yasinda dogdugu hafta kullanmaya basladim tentesi falan tam kapaniyor yagmurlugu var tulumu var tam yatiyor pusette ecis bucus durmuyor rahat yatiyor cocuk puset olayini bn sevemedim ztn ortasi cukur bebek gomuluyor rahat oldugunu dusunmuyorum cokta sik duruyor bu model travel ztn tasimasi dert araba bagajina koymak icin iki parcaya ayiriyorsun koca tekerler sigmiyor bi yandan agir chiccoyu cocuk kucagimda katlayabiliyorum hafif ki bnm travel arabayi dusun 7 sene once buyuk kizima 1799 a almistim cok pahaliydi bin pisman oldum ikinci cocukta sattim