Sedefavc inan sağlıksız beslenince kilo alıyorlar 😂 ama iyi birsey değil bu. Yani ben ne bulsam yedim diye bebek önde bana da yeme diyor doktorum. Sağlıklı olsun boşver 3600 doğmaz da 3200 doğar. Doktorlar zaten net konuşmaz varsayım yapar dikkat etmemiz adına. Belki seninki son haftalarda birden gelişecek. Ayrıca İnan sağlık olsun gerisi boş. Doğduktan sonra kilo alır başka sıkıntı olmasında