yildiz_07 Berrinkarabudak Bence alakası yok bana da aynısını diyorlardı 39+4 olduk ne gelen var ne giden 😄
Edacevik Berrinkarabudak bende 37 oldum dönmüs ama kanala girmemis doktor pek gelesi yok dedi😂😂istersen 38 de alayım sezeryanla dedi şok beklicem dedim bakalım insallah gelir
Masmavim Berrinkarabudak Bence hurafe 😄 çevremde kız bebeğe hamile olanlar geç doğuruyor😄kendimde kız bebege hamileyim 😄inslahh erken doğar
Berrinkarabudak Benim etrafındakiler hep erken doğurdu inşallah benimki zamanından önce gelmez hafta içi kontrolüm var bakalım doktorum ne diyecek.
SemaElif Berrinkarabudak Alakası bile yok 41 hafta 3 günlüktüm geleceği yoktu normali deneyeceklerdi suni ile sonra kızımın kalp atışları yavaşlamaya başlayınca acil sezeryana aldılar
NeseA Iki oğlum 37 haftalik doğum yaptım. Kızımda 39 haftalik bence kızlar gününü dolduruyor etrafım hep öyle tam gününde doğdu kızları:)