Busra_aras 3 gündür baş dönmesi mide bulantısı var böyle bayilacakmis gibi hissediyorum gözlerim bulaniklasiyor eğer o an uzanmazsam bayilicam deprem mi oluyor acaba diyorum 32+4gunluk hamileyim
1esy_ Busra_aras tansiyonunu ölç çok yüksek çıkar hastaneye git hemen gebelik zehirlenmesi çıkabiliyor dikkat et kendine
Sogancik Busra_aras canım eczane olcmezse acile git orda ölçerler. Ben gebelik öncesi sırf tansiyonu ölçtürmek için acile gittim. Perşembe ye çok var bekleme.
baysmeri Bende 34+6 haftalığım inanılmaz migde bulantım var ne yesem çıkıyo afedersin sürekli yatıyorum
1esy_ Busra_aras perşembe tekrar gidersin acil bişey olabilir kendimden biliyorum ihmale girme dikkat et