Suhedacagman Doktorum 2 gün önce kan ilacı olarak ferrozinc yazdı ilacı 2 gün içtim ilk gün hastanelik oldum mide ve karın ağrısı deli gibi, 2. Gün istifra ederek geri çıkardım ilacı, vücudu böyle reaksiyon gösterenler var mı siz bu durumda ne yaptınız
mylittlepony Suhedacagman bence ilacını değiştirmelisin banada önce ferrozinc verdi doktorum sevemedim sonra gyno ferro sanol yazdı şimdi memnunum kullanıyorum
HEY03D Suhedacagman benimde aşırı şiddetli karın ağrım oldu, mide bulantılarım kusmalarım oldu. 2. Defa almam da hemde, gynoferon verdi oda kabızlık yaptı. Şu an orzax Microfer kullanıyorum sindirim yan etkileri daha azmış
Asyaveannesi36 Suhedacagman bana da ferro zinc verdi bende bir yan etkisi olmadı, ama doktorunuza kesinlikle danışın değiştirir geçmiş olsun ☺️