ikizlerimveannesi Ben onzyd diye kemoterapi hastalarına verilen bir bulantı hapı kullanıyorum doktorum verdi çünkü normal bulantı haplarının hiç faydası olmadı buna rağmen 3-4 güne bir serum taktırıyoruz bulantılarım için 15.haftadayız ve 13 kilo verdim kusmaktan 😞