Portakalgeliyor Anneler merhaba hamile arkadaşlarım bez numarası hakkında kararsız kalıyordu boyut farklılığını görün istedim . https://ibb.co/HTTMBtN 3 ay bitti ve kullandıkça deneyimledim , hep stoklu gittim çokta iyi yapmışım bu sadece bir tavsiyedir . 🙏🏻 1 numara (40 adet ) ile başladım 3.100 doğdu 9 paket kullandım . 2 numaraya (42) hala devam ediyorum şuan 6.120 kg 12 paket 2 numara kullandım şuan elimde 1 paketin yarısı kaldı bitince 3 numaraya gecicem ve 1 haftadır geceleri 3 numara kilot bez takıyorum memnunum . 3 numara (34) dan elimde 10 paket şuan bakalım nasıl gidicek :) Bugüne kadar da hiç bir şekilde pişik olmadık şükür 🙏🏻 Sağlıkla kalın 🌸🧚♀️
Mom3834 Portakalgeliyor bugune kadar gördügüm en yararlı postlardan biri 🙈 1 ve 2 arasında baya bariz fark yokmuş ama 3 te baya baya var. Teşekkür ederimm cok yararlı oldu ❤️
mavi_kus Portakalgeliyor 360 tane 1 numara kullandınız yani maşallah bende 200 tane 1 almıştım elimde kalır sanmıştım kalmaz inşallah o zaman
Portakalgeliyor alyaninannesi2 hiç bir şikayetim olmadı inşallah böyle devam eder stok konusunda takılma gerekirse aldığın fiyata ilan açarsın 🙏🏻🙏🏻
Portakalgeliyor mavi_kus kg aralığı belli zaten mesela kilot bez 3 numara çok rahat ama cırtcıtlı büyük geliyor suanlık :) umarım elinizde kalmaz kalırsa ilan açın değerlendirin 🙏🏻
Mommy90 Zam gelmeden stok yapmak istiyordum ama boyut hakkında ve kaç paket harcandığı hakkında bir bilgim yoktu. Tecrübeleriniz çok kıymetli. Çok teşekkür ederim ☺️
Portakalgeliyor Mommy90 Ne demek 🙂🙏🏻 Evet %50 zam geliyormuş herşeye buarada bir kaç ikinci el sayfasında açılamamış bezler ilanda mevcut size yakın olanları gidip almanızla da kar edebilirsiniz 🙏🏻