Hamileliğim zaten riskliydi, kontrole diye gittik bebeğin nabzı çok yüksekti açılmam olup olmadığına baktı doktorum 2 cm olduğunu gördük o an kanamam başladı. Acil sezaryene alındım ama ciğer geliştirici yapılmamıştı öncesinde, 3 gündür küvözde yatıyor entübe şekilde, inlemeleri varmış ilaç yapmışlar iyiye gidiyormuş ama böyle beklemek çok zor süreç ne kadar sürer belirsiz. Önerilirenize ihtiyacım var benim gibi erken doğum yapıp bebeği küvözde kalan anneler kaç gün kaldı en fazla ne kadar sürer?🥺