evlatkokusu0806 Ay ne kadar düşünceli mükemmel bir anne… diyeceğimizi falan mı düştünüz acaba? Bilgisi olmayan konuda yorum yapan hatta yorum yapmış olmak için yorum yapan bir insan olduğunuzu düşünüyorum. Ayy bak sigara içen anneleri kötülemiş annelere vicdansız demiş ay inanamıyorum ne kadar mükemmel bir anne tam olması gerektiği gibi her şeye burnunu sokan üzerine birde herkesi eleştiren… Bu mudur yani annelik anlayamadım ben her şeye karışayım ben harikayım mükemmelim cidden böyle mi düşünüyorsunuz? Evet sigara çok zararlı biliyoruz ama sigarayı bırakmakta ayrı bi stresli yaşamadığınız şeyler için lütfen ahkam kesmeyiniz. Normalde sabah uyanır uyanmaz ilk işim sigara içmek olurdu en sevdiğim şeyde oydu şimdi günde 3 tane içiyorum. Ayrıca annem anneannem teyzelerim halam ve tüm arkadaş çevrem hepsi hamileyken sigara içti. İçti dediğim günde 2 3 tane onada bağımlılık diyoruz işte maalesef. He bu arada annem tam bı kola bağımlısı günde 5 litre kola içerdi hala içiyor, şimdi anneme kola mı ben mi diye mi soracağım olaya bak hahah. Anne kolayı mı daha çok seviyorsun beni mi hadi ama bi tercih yap lütfen… Bu mudur? Cidden böyle saçma düşüncelerinizi acaba kendinize mi saklasanız ne dersiniz???? Herkese tüüü çiş kaka diyen her insandan korkmuşumdur çünkü onlar genelde insan sevmezler.. Birde söylemezsem içimde kalacak hamilelik yaşayan sadece biz değiliz amerikadada Rusya’dada Belçikadada bu durumlar yaşanıyor ama bu ırklardan hiçbiri hamilelikle beraber hayatını değiştirmiyor hayatına devam ediyor ki olması gerekende bu abartmayın lütfen sakınan göze her zaman çöp batar. Hamile olduğumu öğrendiğim andan itibaren küçük iyileştirmeler yaparak hayatıma devam ediyorum. Sırf hamileyim diye yapmam gereken hiçbir şey yok çünkü onların hepsini ben hamilelikten öncede yapıyordum :)