Benimde 36. Hafta çok kötü şuan geniz akıntısı burun tıkanıklığı gece ağzım kuruyordu benim hamilelikten önce olduğunda sadece iliadin sprey rahatlatırdı doktora sordum bi kaç gün kullan dedi ama artık işkence gibi geceleri çok acı çekiyorum hergün yatmadan sıkıyorum inşallah bebeğime bişey olmaz sıkmazsam mümkün değil nefes almak panik atağımı tetikliyo daha çok hasta oluyorum allahım bi an önce hayırlısıyla kurtarsın hepimizi 🤲