Lokumunannesii Kızlar Metehan olacak bizim oğlanın adı ama babası ikinci bir isim daha istiyor Ne koyabiliriz yanına Ne gibi isimler yakışır
Ladybird06 Lokumunannesii Açıkçası Metehan’ın yanına başka bir isim yakıştıramadım ben. Uzun bir isim zaten.
Lokumunannesii Elenim aslında uzun bir isim yanına hangi ismi getirsem yakışmıyor ama diretti ikinci bir isim olsun diye dün hiç duymadığım isimleri duydum🤭🥴
Lokumunannesii Yenidenben vazgeçmiyor canm dün duyulmamış nerde enteresan isim varsa tek tek saydı en garibide şuydu ‘Mir cemal🤦🏻♀️😅
Elenim Lokumunannesii 😂😂🙈kura cekin yazin 10 tane isim canım başka çocuğunuz varsa ona çektirin yada babası çeksin
Lokumunannesii Elenim bi kızımız var aslında mantıklı ama isim beğenmiyor sorun orda🥴😅öyle korkuyorum ki dün “Mir Cemal koyalım dedi benden izinsiz nüfusa insallah öyle geçirmez insallah
Lokumunannesii erdem_agah karel Timuçin Teoman Aybars Mir Cemal eşim en çok bu isme takıldı büyük dedemizin adı🤷🏻♀️😅 Korkmaz Karan Eflatun
Lokumunannesii erdem_agah ben beğenmedim en güzeli karel geldi kulagıma ama iki isimden birini tercih etmek gerekiyor sonra karar aldık oğlumun yüzünü görüp tipine göre isim verelim dedim eşim de olur dedi😅
erdem_agah Lokumunannesii 😁 orjinal bir karar olmus 🤭 inşallah içinize sinen ismi bulabilirsiniz. Bu arada benim bir oglum var adi Erdem digeri de oglan olursa Agah olacak. Anlamlari güzel olan isimler. Fikir olsun 🤗
Lokumunannesii erdem_agah maşallah Ne kadar güzel isimleri var saglıkla büyüsünler inşallah🧿teşekkür ederim canım degerlendırecegız bakalım nasıl olur tipi bilmem ama yüzüne bakıp ismini koymayı istedik bakalım nasip inşallah buluruz🥴😅
erdem_agah Lokumunannesii cocugunuzun huzurla taşıyacağı bir isim bulabilmenizi temenni ediyorum 🙏🙏🙏🙏