Nunu29 son birkaç gündür var gibiydi ama bağırsak haraketi sandım dün bariz hissettim gobegimin hemen altında kıpırtı oldu durdu tekrar oldu böyle minik pıt pıt gibi kelebek cirpintisi gibi anlatmıyorum ama bence hissediyorsunuzdur aynı hissi bilirsiniz bebekti eminim 🥰🥰 birde yatarken bişey kayar gibi oluyor sağa doğruysa o taraf yumruk gib oluyor sert oluyor bazen sola doğru oluyor bazende gobegimin hemen altinda oluyor o sertlik bebikim olduğunu hissediyorum orda 😍