Canim cok heyecanlisin anliyorum😆😆😆
Ama boyle ne yazik ki tahmin olmaz ya… bana da hep erkek erkek dediler, kizim olacak insaAllah…
Ben kizim olsun cok istedigim icin duydugumda dunyalar benim…
Ama esim erkek cocuk istediginden halaaaa doguma kadar belki erkektir diyor ve su an 25 haftaligiz🤭🤭🤭
Boyle erken kesin kizdir kesin erkektir deyince sonra gonul kirikligi olmaz, aslinda sen annesin🤣
Her ani tadinda guzel yasa gitsin😂