Esraali bu ilk kaybımdaki hesap ismim ve profil fotoğrafımdı. Bunu yapmak istedim tekrar o yüzden isim ve fotoğraf değiştirdim. 30. Haftadayız şimdi, iyiyiz çok şükür 2 hft önce covid atlattım sorunsuz bir şekilde 🤷 heyecanlı bir şekilde bekliyoruz. Sen nasılsın bebeğin nasıl😍