DefneRana Kızlar ya hamilelik 280 gün değilmi normali yani 9ay 10 gün yani tam 40 hafta. Neden annelerimiz 38 hafta olmuşken gelmiyor gelmiyor diye strese giriyor. Ben hiç çözemedim bu durumu doktorlardan kaynaklımı oluyor bu durum acaba
Evlatsevgisi2 DefneRana gerçekten insan 38 39 40 haftalık olunca gelsin istiyor Ben Çok yoruluyorum aşırı derecede sırt ağrısı çekiyorum uyku desen yok agırlaştığımız için birde heycandan dolayı hevesten dolayı sabırsızlıktan dolayı erken istiyoruz 😊 40+5 olduk gelen giden yok
DefneRana Durunbigeldim ama sanki bana boşa strese girmek kendini yorulmaktan daha çok yormak givi geliyor
DefneRana Esraali ilk bebeğim 40+3 de doğdu benimde ama o kadr çevre baskısı vardıki doğurmayacanmı evlenene kadar içindemi tutacan doğursana artk gibi söylemler deli etmişti beni sırf bu yüzden eltimle aram açılmıştı 3 yıl oldu hala konuşmuyoruz şimdide burda görüyorum 38 olmuş ayy gelmiyor stresine giriliyor
DefneRana Evlatsevgisi2 Allah bir avazda kurtarsn ilk kızım 40+3 de doğmuştu sonrası daha yorucuydu 😊
alparslanannesii1661 DefneRana haklısın ama her gece burun tikanikligi geniz dolmasi bel ağrısı sirt agrisi hareket edememe egilip kalkamama en azindan o zaman yorulsanda kendi isini kendin görüyorsun
Evlatsevgisi2 DefneRana amin canım cilümlemizi inşallah Sonrasında Allah kerim eğilip kalkabilirsin kendi işini halledebilirsin bebeğine yetebilirsen gerisi muammma😍😊