10 günlüktü kasıklarım cok agrıdı ve peşine kabız oldum gaz bile oldu. 13 günlüktü gögüslerim şişti karnım şişti. Ve ozaman şüpelendim 20 gün vardı daha adetime. 20 günlükken test yaptım silik cizgi cıktı. Hatta adet olcakmışım gibi 13 günlükken bebek agrılarım adet olma sancıları başlamıştı. Şuan gögüslerim dahi karardı. Şuanda 2 aylık 2 haftalık . Kusmam vs hic bişeyim