Zeynep_49 benim de tam bittiği yer dikişi üstü şiş bandı çıkardıktan 1 hafta sonra falan şişmişti sanırım tam hatırlamıyorum o zaman hemen sordum normal demişti ben doğum yapalı 3 ay oldu daha geçen hafta sordum ne zaman geçer diye 6-7 ay daha sürer dedi ama siz yine de doktorunuza danışın 🤷🏻♀️