Kızlar ben hamile kalmadan önce muane sırasında doktorum küçük bir rahmin var demişti. Sonrasında hamile kaldım doktor değiştirdim alttan muane olmadgim için bu konu konuşulmadı. Rahim küçüklüğünun normal doğuma etkisi varmıdır acaba ? Bu durumu yaşayan ?