Minikmucizem1 elifnelifnaz doğumla alakali deqil benim de 13 e 90 nabzim falan da yuksek çıkıyor doktorm 14 e 90 olinca hemen gel dedi senin ki 15 lerdeyse hemen git bence arkadsimda öyleydi sezeryana aldılar onu da tansiyondan dolayı sana da bebeğe de zararı war
58Vildan canım 2 haftadır bende de öyle dün ilaç başlandı cuma günü doktora gidicem tekrar ne yapıcaklar bilmiyorum ama tehlikeli bir durum hemen doktora gitmelisin
Rabia1511 elifnelifnaz Bnimde ayni hatta post açtım ama kimse cevap yazmamış doktor 37 kadar dursa yeter alırız dedi iki hafta geride bebegim
SaadetBayrak Bende 26 haftalıpım 15-8 çıktı 13-8 di bugun iyice yükseldi akşm eşim gelnce acile gdicem
Rmyskrkus Çanlar ben 30 haftaligim 16 dan belli kalp ve tansiyon için ilaç kullanıyorum preklemsi oluşmasın diye ilk bebegimi 38+4 te 17 ye 11 ile doğurdum tek sıkıntı normal ve belden uyuşma yasak zoanmadan kaynaklı nabız ve tansiyon artıyor diye