Sude-96 Kızımın odası için mobilyalarını ikeadan aldım doğal ağşap olduğu için buram buram kokuyor sildim havalandırdım ama kaç gün oldu nafile çözüm bulan var mı
sadem1 Sude-96 ahşap cinsi çam olduğundan kokuyor ama ben de ikea aldım geleli 2 hafta oldu koku yok çok fazla şu an
Kubra1090 Sude-96 benimde Ikea bebek odası şifonyer dolap beşik kapaklarını açık bırak camlarida aç. Sildikten sonra havalqnsin bi kaç gün sonra tekrar tozunu al ara ara havalqndir geçer canim
Crcs Sude-96 burada okumuştum ama denemedim. Günlük pede yumuşatıcı sürüp gözükmeyen yerlere yapıştırınca geçiyormuş 🤷🏼♀️
g4mze Sude-96 zamanla geçiyor. Ben sürekli havalandırıyordum 1 hafta kaldı koku sonra geçti kendiliğinden .
Petyynut İli hafta açık bıraktım dolap kapaklarını çekmeceleri şu an ilk günkü kadar yoğun bir koku kalmadı
Sude-96 Kubra1090 odanın camını full açık bıraktım çekmecelerde açıyorum ama bakalım inşallah geçer beşiği silmedim bide onu da bi sileyim
Crcs Sude-96 yumuşatıcının dolap kokusunu aldığını keşfedip akabinde bunu nasıl sabitleriz demişlerdir belki 😄
Yektasmom Sude-96 ben de her şeyi ikeadan aldım ama koku yapmadı, kurulumdan sonra beyaz sabunlu yüzey temizleyici ile sildim
Sude-96 Yektasmom Ben sadece nemli bezle silmiştim beyaz sabun çok mantıklı bunu gerçekten deneyeceğim