Bugün muayenede sancım ve açıklığım çıkmadı. Doktorum sürekli çatımın dar (daha doğrusu sınırda) olduğunu söylüyordu bebek biraz irileşirse normal mümkün görünmüyor diyordu. Bugün de artık salı günü tekrar gel doğum şeklimize karar verelim yada suni ile başlatalım önümüzdeki hafta dedi. Hiç açıklık ve sancı olmadan ve çatı pekte müsait değilken suni ile başlatmak mı yoksa sezaryan mı? Siz olsanız ne yapardınız tavsiyeniz nedir bana ?