Pengus geçmiş olsun canım.Bende aynı durumdayım😫( bide 34 hafta 🤦🏻♀️)
Hatta geçen gece boğazım okadar kuruyduki uyuyamadım🥲
Süt bal,ıhlamur yaptım ama bana fayda etmedi.Doktorumla konuştum bitkisel başka ilaçlar yazdı şimdi onları kullanıyorum.En azından boğaz ağrım kuruluk geçti.
Yani çok üşütmüşsen bence doktoruna söyle.Ev tedavisiyle çok uzun sürer yıpratır insanı